Sohvan päällisen vaihto

80,00

Varauskalenterimme kautta pääset varaamaan sinulle parhaiten sopivan ajan huoltokäynnille. Kun olet tehnyt varauksen omalle kalusteellesi, huoltohenkilömme Kassu ajaa luoksesi BMW X1 -hybridimaasturilla, sähkön voimalla, ympäristöä mahdollisimman vähän kuormittaen.

Huoltokäyntiin varattava aika on 1,5 h.

Jos sinulla herää mitään kysyttävää huoltopalveluihimme liittyen, voit aina olla suoraan yhteydessä sähköpostitse: info@hakola.fi

Sohvan päällisen vaihto sisältää päällisen irrottamisen, vastatarrojen kiinnittämisen ja uuden päällisen paikalleen laittamisen.

Lisäksi imuroimme rungon, kiristämme sohvan jalat ja vaihdamme sohvan jalkojen huopatarrat. Pöyhimme myös selkätyynyt ja mikäli kyseessä on divaanisohva, tarkistamme myös kulmakoukun ja tarvittaessa vaihdamme sen uuteen. Palvelu sisältää yhden kalusteen huollon.

Sama toimenpide voidaan toteuttaa myös verhoillulle nojatuolille.

Löydät tältä sivulta varauskalenterimme, jonka kautta pääset varaamaan ajan huoltokäynnille. Valitse sinulle sopiva ajankohta vapaana olevista ajoista ajoista. Lisää tuote ostoskoriin ja maksa kassalla. Saat heti tilauksesi jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta käy ilmi varaamasi palvelu ja ajankohta huoltokäynnille. Lähetämme myös muistutusviestin vuorokautta ennen Kassun saapumista kotiisi huoltokäynnille.

Varaamasi aika on aina 1,5 h, eli sinun tulee olla paikalla aikaikkunan alusta loppuun saakka. Tämän puolentoista tunnin aikana Kassu saapuu luoksesi ja hoitaa työn, jonka olet ostanut. Huomioithan, että varaus tarkoittaa puolentoista tunnin aikaikkunaa, jonka aikana työ tehdään. Jos esimerkiksi varaat klo 10-11.30 välisen ajan, emme välttämättä saavu luoksesi klo 10 tai viivy puoltatoista tuntia. Aikaikkuna on sitä varten, että meillä on aikaa siirtyä edellisestä paikasta seuraavaan ja myös aikaa tehdä työ siihen vaadittavassa ajassa ja sitä vaativalla huolellisuudella. Kassu tekee aikataulut etukäteen, joten jos joudut vaihtamaan varaamaasi aikaa, teethän sen viimeistään vuorokautta ennen varausta sähköpostitse: info@hakola.fi tai puhelimitse: +358 50 3582739.

Teemme huoltotoimenpiteitä vain Hakolan sohville ja nojatuoleille, emme esimerkiksi muiden kalustevalmistajien tuotteille.

Huomioithan, että palvelu voidaan toteuttaa vain pääkaupunkiseudulla.

Maksuvaihtoehtona myös lasku ja osamaksu.