Toimituksen kesto
Tuotteemme valmistetaan saapuvien tilausten mukaisessa järjestyksessä. Tuotekohtainen toimitusaika voi vaihdella, jokaisen tuotteen toimitusajan löydät kyseisen tuotteen sivulta. Mikäli toivot, että toimitamme tuotteet vasta myöhemmin tai tiettynä ajankohtana voit mainita asiasta verkkokauppamme Kassa-sivulla kohdassa Lisätietoja. Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.
Toimitus aina suoraan kotiin
Tarjoamme kaikkiin tilauksiin ilmaisen toimituksen Manner-Suomen sisällä. Voit valita sisustustuotteille (kuten villahuovat tai sisustustyynyt), varaosille ja irtopäällisille kotiinkuljetuksen lisäksi ilmaisen toimituksen myös Postin toimipisteisiin sekä pakettiautomaatteihin.
Isommat tuotteet toimitetaan aina joko Hakosen tai Postin toimesta kotiinkuljetuksena.
Toimituspäivämäärän löydät tilausvahvistuksesta, jonka lähetämme sähköpostiisi tilauksen jälkeen.
Käytämme toimitusten toteuttamisessa ulkopuolista palveluntarjoajaa.
Käytämme sohvien ja muiden kookkaiden lähetysten kotiinkuljetuksen toteuttamisessa ulkopuolista palveluntarjoajaa. Palveluntarjoajana pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa toimii Hakonen Solutions Oy. Tarjoamme näissä kuljetuksissa lisäpalveluna sohvien kokoamisen, jalkojen kiinnittämisen ja pakkausmateriaalien poisviennin. Pienemmät tuotteet (nojatuolit, tuolit ja sisustustuotteet) toimittaa edellä mainituille alueille Posti Group Oy.
Tuotteiden sujuvan toimituksen takaamiseksi varmistattehan, että asunnossa käytettävä kulkureitti on vapaa ja lattiat on suojattu tarvittaessa. Työturvallisuuden vuoksi Hakosen henkilökunta käyttää turvajalkineita myös sisätiloissa. On erityisen tärkeää, että kuljetuksen ja asennuksen jälkeen, ennen lähetteen kuittaamista, tuote on tarkastettu mahdollisilta kuljetusvahingoilta.
Huomioittehan, että mikäli ette ole paikalla sovittuna toimitusajankohtana, tuotteet kuljetetaan takaisin kuljetusliike Hakosen terminaaliin ja uudesta kotiinkuljetuksesta peritään toimitusmaksu.
Muualla Suomessa kotiinkuljetuksen palveluntarjoajana toimii Posti Group Oy. Kookkaat huonekalulähetykset kannetaan sisälle kotiosoitteeseen. Kohteeseen tulee olla esteetön pääsy. Postin palveluihin ei kuulu huonekalun kokoaminen tai pakkausmateriaalien poisvienti. Vastaanottajan tulee aina tarkistaa toimituksen yhteydessä pakkauksen kunto ja mikäli siinä on huomautettavaa tulee myös tuotteen kunto tarkistaa ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi.
Toimitusrajoitukset
Kansainvälisistä kuljetuksista perimme kuljetusmaksun, joka lisätään tilauksen hintaan. Woody-sarjan tuotteita ei toimiteta ulkomaille. Lisätietoa kulloinkin voimassa olevista kuljetusmaksuista muihin maihin voi tiedustella osoitteesta info(at)hakola.fi.
Palautukset ja vaihdot
Haluamme että olet tyytyväinen uusiin huonekaluihisi. Mikäli tuotteesta löytyy jokin virhe, pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tai korvaamaan tuotteen ennen kuin myönnämme rahallista korvausta.
Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen voit palauttaa tai vaihtaa alkuperäispakkauksessa olevan, käyttämättömän tuotteen 14 päivän sisällä sen saapumisesta. Sängynrungoille myönnämme 30 päivän vaihto-oikeuden (pidennetty vaihto- ja palautusoikeus ei koske sängyn -päätyjä, -jalkoja tai -verhoiluja).
Asiakas on vastuussa virheettömän ja käyttämättömän nojatuolin, sohvan, sängyn ja Woody-pöydän palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista (palautuskulut max. 90 €). Ole yhteydessä palautuksista asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info(at)hakola.fi, vastaamme viestiisi 1-2 arkipäivän kuluttua ja annamme ohjeet palautukselle.
Asiakaspalvelu
info(at)hakola.fi tai 010 3370099