Toimituksen kesto
Tuotteemme valmistetaan saapuvien tilausten mukaisessa järjestyksessä. Tuotekohtainen toimitusaika voi vaihdella, jokaisen tuotteen toimitusajan löydät kyseisen tuotteen sivulta. Mikäli toivot, että toimitamme tuotteet vasta myöhemmin tai tiettynä ajankohtana voit mainita asiasta verkkokauppamme Kassa-sivulla kohdassa Lisätietoja. Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.
Toimitus aina suoraan kotiin
Tarjoamme kaikkiin tilauksiin ilmaisen toimituksen Manner-Suomen sisällä. Voit valita sisustustuotteille (kuten villahuovat tai sisustustyynyt), varaosille ja irtopäällisille kotiinkuljetuksen lisäksi ilmaisen toimituksen myös Postin toimipisteisiin sekä pakettiautomaatteihin.
Isommat tuotteet toimitetaan aina joko Hakosen tai Postin toimesta kotiinkuljetuksena.
Toimituspäivämäärän löydät tilausvahvistuksesta, jonka lähetämme sähköpostiisi tilauksen jälkeen.
Käytämme toimitusten toteuttamisessa ulkopuolista palveluntarjoajaa.
Käytämme sohvien ja muiden kookkaiden lähetysten kotiinkuljetuksen toteuttamisessa ulkopuolista palveluntarjoajaa. Palveluntarjoajana pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa toimii Hakonen Solutions Oy. Tarjoamme näissä kuljetuksissa lisäpalveluna sohvien kokoamisen, jalkojen kiinnittämisen ja pakkausmateriaalien poisviennin. Pienemmät tuotteet (nojatuolit, tuolit ja sisustustuotteet) toimittaa edellä mainituille alueille Posti Group Oy.
Tuotteiden sujuvan toimituksen takaamiseksi varmistattehan, että asunnossa käytettävä kulkureitti on vapaa ja lattiat on suojattu tarvittaessa. Työturvallisuuden vuoksi Hakosen henkilökunta käyttää turvajalkineita myös sisätiloissa. On erityisen tärkeää, että kuljetuksen ja asennuksen jälkeen, ennen lähetteen kuittaamista, tuote on tarkastettu mahdollisilta kuljetusvahingoilta.
Huomioittehan, että mikäli ette ole paikalla sovittuna toimitusajankohtana, tuotteet kuljetetaan takaisin kuljetusliike Hakosen terminaaliin ja uudesta kotiinkuljetuksesta peritään toimitusmaksu.
Muualla Suomessa kotiinkuljetuksen palveluntarjoajana toimii Posti Group Oy. Kookkaat huonekalulähetykset kannetaan sisälle kotiosoitteeseen. Kohteeseen tulee olla esteetön pääsy. Postin palveluihin ei kuulu huonekalun kokoaminen tai pakkausmateriaalien poisvienti. Vastaanottajan tulee aina tarkistaa toimituksen yhteydessä pakkauksen kunto ja mikäli siinä on huomautettavaa tulee myös tuotteen kunto tarkistaa ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi.
Kansainväliset toimitukset
Pääsääntöisesti emme toimita tuotteitamme ulkomaille. Joitain piensisustustuotteitamme on mahdollista tilata myös eu-maihin, ole yhteydessä osoitteeseen shop@hakola.fi.
Palautukset ja vaihdot
Haluamme että rakastat tuotettasi.
Mikäli et kuitenkaan ole tyytyväinen tuotteeseen voit palauttaa tai vaihtaa alkuperäispakkauksessa olevan, käyttämättömän tuotteen 14 päivän sisällä sen saapumisesta. Sängyn rungoille myönnämme 30 päivän vaihto-oikeuden (pidennetty vaihto- ja palautusoikeus ei koske sängynpäätyjä, -jalkoja tai -verhoiluja). Palautusoikeus ei koske tuotteita jotka on tehty mittatilaustyönä tai muuten räätälöidysti toteutettu.
Asiakas on vastuussa virheettömän ja käyttämättömän nojatuolin, sohvan, sängyn ja Woody-pöydän palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista (palautuskulut max. 90 €).
Olethan yhteydessä nojatuolien, sohvan, sängyn ja Woody-pöydän palautuksesta osoitteeseen: info@hakola.fi, vastaamme viestiisi 1-2 arkipäivän kuluttua ja annamme ohjeet palautukselle.
Pientuotteen voit palauttaa tehtaallemme alkuperäispakkauksessa. Laitathan palautuksen mukaan nimesi sekä tilausnumeron.
Palautetun tuotteen summa (mahdolliset palautuskulut vähennettynä) palautetaan aiemmin valitsemallesi maksutavalle. Maksu palautetaan, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen.
Asiakaspalvelu
info(at)hakola.fi tai 010 3370099