Toimitukset ja palautukset

Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita Suomeen, ja tarjoamme aina ilmaisen kotiinkuljetuksen joko Postin tai kuljetusliike Hakosen kautta.

Hakola Bobo Classic -nojatuoli
Hakola Bobo Classic -nojatuoli

Toimitukset ja palautukset

Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita Suomeen, ja tarjoamme aina ilmaisen kotiinkuljetuksen joko Postin tai kuljetusliike Hakosen kautta.

Verkkokauppatilausten toimitus Suomeen on aina ilmaista.

Toimituksen kesto

Tuotteemme valmistetaan saapuvien tilausten mukaisessa järjestyksessä.

Tuotekohtainen toimitusaika voi vaihdella, ja jokaisen tuotteen toimitusajan löydät kyseisen tuotteen sivulta.

Mikäli toivot, että toimitamme tuotteet vasta myöhemmin tai tiettynä ajankohtana voit mainita asiasta verkkokauppamme Kassa-sivulla kohdassa Lisätietoja. Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

Toimitus aina suoraan kotiin

Tarjoamme kaikkiin tilauksiin ilmaisen toimituksen Manner-Suomen sisällä. Nyt voit valita sisustustuotteille (kuten villahuovat tai sisustustyynyt), varaosille ja irtopäällisille kotiinkuljetuksen lisäksi ilmaisen toimituksen myös Postin toimipisteisiin sekä pakettiautomaatteihin. 

Isommat tuotteet toimitetaan aina joko Hakosen tai Postin toimesta kotiinkuljetuksena.

Toimituspäivämäärän löydät tilausvahvistuksesta, jonka lähetämme sähköpostiisi tilauksen jälkeen.

Käytämme toimitusten toteuttamisessa ulkopuolista palveluntarjoajaa.

Palveluntarjoajana pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa toimii Hakonen. Näihin toimituksiin tarjoamme sohvien toimituksessa kokoamisen, jalkojen kiinnittämisen ja pakkausmateriaalien poisviennin. Hakonen ottaa yhteyttä tarkasta kellonajasta kuljetusta edeltävänä päivänä.

Muualla Suomessa palveluntarjoajana toimii Posti, jonka palveluihin ei valitettavasti kuulu kokoamista eikä pakkausmateriaalien poisvientiä.

Asiakkaan tulee tarkistaa toimituksen yhteydessä pakkauksen ja tuotteen kunto ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi.

Huom! Postin kuljetusehdot ovat muuttuneet koronatilanteen vuoksi. Kotiinkuljetusta sisälle asti pystytään toteuttamaan vain pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella, mutta emme voi taata palvelun toteutumista näilläkään alueilla. 

Postin tiedote: Kuljettajamme eivät kanna lähetyksiä sisälle asuntoon, eivätkä hoida asennuspalveluita poikkeustilanteen aikana. Näin vähennämme molemminpuolista altistumisen riskiä. Sovimme asiakkaan kanssa toimituksen puhelimitse ennen jakelua ja kerromme, että tilaus jätetään asiakkaan asunnon oven eteen, mutta emme tuo sitä sisälle asuntoon. 

Toimitusrajoitukset

Woody-sarjan tuotteita ei kuljeteta ulkomaille.

Kansainvälisistä kuljetuksista perimme kuljetusmaksun, joka lisätään tilauksen hintaan.

Lisätietoa kulloinkin voimassa olevista kuljetusmaksuista muihin maihin voi tiedustella osoitteesta info@hakola.fi.

Palautukset ja vaihdot

Haluamme että olet sataprosenttisen tyytyväinen uusiin huonekaluihisi.

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tai löydät tuotteesta virheen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakkaan tulee tarkistaa pakkauksen ja tuotteen kunto toimituksen yhteydessä ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi.

Voit palauttaa tai vaihtaa alkuperäispakkauksessa olevan, käyttämättömän tuotteen 14 päivän sisällä sen saapumisesta. Asiakas on vastuussa virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista rahtikuluista.

Mikäli tuotteesta löytyy jokin virhe, pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tai korvaamaan tuotteen ennen kuin myönnämme rahallista korvausta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen tai sinulla on kysymyksiä, ole aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Asiakaspalvelu:

info@hakola.fi
0503582739