Mitä haluatte viestiä asiakkaillenne tällä tilalla?
”Lähdimme tekemään tilasta aluksi aika myymälämäistä, hyvin kliinistä, mutta saatuamme kaiken valmiiksi, tuntuikin siltä, että jotain puuttuu. Fiilis vahvistui kun asiakkaat alkoivat tulla sisään ja huomasimme, että moni halusi oikeasti tulla ajan kanssa, heittää takin pois ja istahtaa alas. Ja koska meille on ensisijaisen tärkeää palvella kiireettömästi, ottaa aikaa jokaisen asiakkaan kanssa ja juoda kahvit yhdessä, oli muutoksia tehtävä. Päätimme siis tehdä tilasta pesämäisemmän, kotoisamman. Sen myötä tilasimme pehmoisen Bobo-nojatuolin ja maalasimme seinät kolmannen kerran uusiksi, lempeämmällä sävyllä.
Tavoitteemme oli alusta asti ollut se, että ihmiset ihan oikeasti haluaisivat tulla tänne käymään. Olemme tasapainotelleet sen kanssa, että täällä näyttäisi viimeistellyltä ja tyylikkäältä, mutta tänne olisi yhtä aikaa helppoa ja etenkin mukavaa tulla. Emme missään nimessä halua, että tämä on mikään ”hienostelupaikka”, tärkeintä on rentous.”