Minkälaisia tulevaisuuden visioita sinulla on?
Hakolan kasvu on ollut vahvaa Suomen markkinoilla, mutta emme ole juurikaan markkinoineet mallistoamme ulkomailla. Saamme kuitenkin jonkin verran kyselyjä ulkomaisista sisustuslehdistä, vaikuttajilta ja asiakkailta. Toistaiseksi emme ole olleet aktiivisia kansainvälistymisen suhteen, sillä tuotantokapasiteettimme on riittänyt juuri ja juuri vastaamaan kotimaiseen kysyntään. Haluamme pitää kasvuvauhdin maltillisena, eikä vähiten siksi että perheessäni on pieniä lapsia, joiden arjessa haluan olla läsnä. Kun kansainvälistymisen aika tulee, haluan olla siinä täysillä mukana, aivan kuten tähänkin asti Suomessa.
Haaveenani on, että Hakola voisi toimia ponnahduslautana nuorille, lahjakkaille muotoilijoille, ja valmistaa klassikoiksi muodostuvia tuotteita. Lisäksi toivon, että voimme pitää tulevaisuudessakin tuotantomme Suomessa.